Kvällen

Det drar sig mot kväll. Tackar jag för. Mitt huvud har varit....off, hela dagen. Vädret? Mental laddning för imorgon? Något virus som kroppen dealar med på egen hand utan min vetskap? Vad vet jag, jag vet bara att jag ingenting gjort på hela dagen.

Inte det som stod på min lista i varje fall. Jo, badtunnan, Lovis har till och med tagit ett dopp!

Nu ska jag bege mig till tågstationen och hämta lite gäster samt barn som spridit sig över byn. Lite handling och sen middag. Sen middag. Efter det blir det nog en tidig nerbäddning av lilla mig.

Imorgon blir det en rolig dag/kväll/natt och jag vill inte på något sätt riskera att vara trött. Hellre då komma in i andra andningen, som när man jobbar dubbelpass och tar en natt efter kväll. Det blir oftast bra kalas om man är uppe ett dygn...

Hihi - imorgon är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0