Mycket att göra..

Semester, men trots tom agenda på morgonen blir det fullt ös hela dagen ändå. Skoj!

En timme för att hälsa på en stund på dagis på morgonen. Sen en hastigt inbokad, men mycket trevlig, lunch och fika i Forshaga.

På hemvägen ringde jag mina stora flickor som meddelade att finbesök från Stockholm hade anlänt. Som goda små värdinnor hade de förstånd att bjuda på glass och saft tills jag kom hem. (De upphör aldrig att förvåna, när jag nästan gett upp hoppet om att de går att uppfostra som glimmar det till som guld omkring dem!)

Eftermiddagen gick åt till besöket, lite middag, kolla in värsta åsk-ovädret hittills i år (det sprakade ur elkontakterna), inspektera grannens nybygge och nu strax läggning av liten. *Phu*

I sanning bara lyx-sysslor allt sammans så jag klagar inte, vi njuter av sista veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0