Nu

Har avnjutit mitt morgonkaffe i stilla ro.

Dax att få upp flickorna och dra till tåget. (Lovis sover som en klubbad, säkert tack vare alla kompisar hon busade runt med här hemma igår.)

Ska bli skönt att åka bort en sväng till den här semestern, snart är det jobb, skola och dagis igen i en salig röra.


Ps.
Ni som inte tog er tid att kolla på filmen jag länkade igår, gör det! Norskarna kan vara riktigt roliga! Jag såg den om och om igen igår och skrattade lika mycket varje gång... Fast det kanske säger mer om mig.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för igår, det var toppen! Jag har sett det där bokklippet, pappa visade mig när de var här sist. Skitkul! :D Kram, hoppas ni har det naaajs. Hälsa dina goa tjejer!

2009-08-05 @ 20:26:40
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0