Nytt intresse...

Blogg och facebook har fått konkurrens.

Så kan det bli. Jag har hittat något nytt och precis lika beroendeframkallande sysselsättning. Det här kan vara tillfälligt, men jag har redan nya ideér...

Vad?

Jo, jag har äntligen insett att jag måste ta i itu med problemet:

Vi Har Inte Framkallat Några Kort De Senaste Fyra Åren!

Så i två kvällar har jag pysslat med en foto-bok till Lovis, det finns knappt en bild på hennes barndom här hemma insåg jag häromdagen.

- Mamma, jag vill se kort på mig när jag var liten, bad sötungen.

- Eh.... Titta i Linns, ni var väldigt lika!, svarade jag men insåg att ungen måste få ett album. Nu är det på G.

Det är roligt men tidsödande att gå igenom två olika hårddiskar med bilder som av säkerhets-skäl blivit flyttade.  Så nu går jag över till fotoboken - jag ser en ände!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har i princip samma bekymmer, har inga kort efter dopet på Lovisa....har ju inte direkt någon som hon kan jämföras med heller;-) Jag har försökt ta tag i det några gånger men jag kommer inte tillslutet....

2009-08-29 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0