Så..

... Nu är det dax. Om några timmar iaf.

Passerkortet - packat

Parkeringskortet - i bilen

Stödstrumpor - varje par är rent, bara att välja färg!

Matlåda - två stycken fint iordning i kylen, gäller bara att komma ihåg att ta med....

Nu är det bara att hoppas att ingen vikarie har tagit mitt skåp. Efter att jag klippte låset (pga försvunnen nyckelknippa) har jag inte skaffat något nytt hänglås, av den enkla anledningen att det inte finns något av värde i mitt skåp.
Jag glömde detaljen att någon kan vilja flytta in i själva skåpet vilket kan bli knepigt, jag vill inte byta. Har haft samma sedan jag praktiserade, sju år, och kommer troligen inte hitta på morgonen om jag har ett annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0