Snyggare än vanligt...

Säger jag ödmjukt . *Hahaha*

Har varit modig idag och gått till byns nya frisör. Han har ett rykte om sig att vara snabb, duktig och billig (rena Kinderägget).

Jag, som är extremt rädd för att byta frisör (mammas fel, hon var frisör och var den enda som rörde mitt huvud i 18 år) gick nervöst in i lokalen.

17 minuter senare gick jag nöjd ut därifrån.

Tvättat hår, klippt, iordningställd samt noppade ögonbryn. Summa: 170 kronor!

Har aldig sett make till saxföring. Det lät som om jag hade en syrsa i håret istället för det vanliga klipp, klipp, klipp. Han ska få se mig igen, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Annika

170 kr!????? Är de vitt? Verkar få ta mej en sväng till Kil :D

2009-08-14 @ 14:19:39
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0