Bild saknas..

Kameran är borta - igen. Det är fult att skylla på småfolk men jag har en aning om vem som kan ha förlagt den.

Hur som helst. Det här med julstädning går förfärligt långsamt och omotiverat framåt. Dagens största ansträngning i städväg var fläckborttagning på vardagsrumsmattan och en vridning av den samma. Nästan ett kvarts varv.
Flyttade sedan sofforna också (skulle ju sett väldigt skumt ut annars). Klart. Är väldigt nöjd med placeringen, med öppen spis, två fönster och två dörrar finns inte så många varianter av möblering (men den här är ny tror jag!).

Martin, (som knappt märkte den enorma förändringen) blev informerad om att i min fantasi hade vi även nya möbler.
Han hummade mest till svar och muttrade lite om att det inte går att ligga och slappa i de fåtöljer jag vill ha.

Nehej. Kanske kan han vila på sängen ist? Fast det blir ett långt senare problem i mitt liv. Jag kommer aldrig att ha de pengarna över.

Så jag låtsas. Och så läser jag lite fler böcker så tänker jag inte så mycket på den där städningen heller... (Har fastnat helt i A.Ragde´s, Berlinerpopplarna med efterföljande böcker)

   
Väldigt för stora i vårt vardagsrum men i drömmarna ingår förstås en herrgård. Och då får de ju plats!


Snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0