Lyx!

På köpcentret i Töcksfors sprang jag på en pläd jag suktat efter länge men inte haft råd med. Lyrisk stod jag där och pillade på den och drog med fingrarna genom den mjuka syntetpälsen, medan jag mumlade tyst för mig själv.

Martin, som är en handlningskraftig man, gick förbi mig och undrade varför jag inte köpt någon om jag nu så gärna ville ha en. Sen grabbade han tag i en pläd och stegade iväg till kassan. Den är nu min!

Jag älskar min gubbe ! ♥

 

Har lovat honom att vi någon gång, om vi någonsin är ensamna hemma ska lägga den framför brasan och låtsas att det är en isbjörnsfäll.

(Ser ni tre barn på Blocket för utlåning en kväll kan det vara våra =))


Kommentarer
Postat av: K

Skriiik! Vilken FIN! Isbjörnsfäll - moa ha haaaa, den var bra, den. Kanske borde köpa en sådan?? F.m fika hade varit toppen, vi får dock besök av en alldeles nybliven tvåbarnsmor... Till veckan kanske??? hoppfull KRÄM!

2009-12-05 @ 19:46:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0