Telefonbanken

Jag gillar telefonbanken, iaf idag.

Skattemyndigheten är inte den myndighet som gillar att skicka ut sina papper i tid (vi vet ju alla vad som händer om inte VI skickar in i tid).

Men mina skattepengar hade kommit in! Ringde nyss för att kolla innan jag ringde vidare för att skälla ner någon stackars krake. Rätt mängd i år och rätt tid. (Ni som läste i fjol minns kanske min frustration med överklagningar och magknip som visserligen gav mig mina pengar till slut men kul var det inte).

Nu blir det ju ingen platt-TV i år heller men det ska bli en resa till Rom i februari.

Det går bra det med!

Känner mig genast på bättre humör, kan bero på iprenen som snurrar runt i mitt blodomlopp men det är väl skit samma vilket. Bättre är jag, for the moment.


Kommentarer
Postat av: K

Kanske orkar man leka..??? Hohum. hoppfull

2009-12-08 @ 08:14:27
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag skulle åxxå ringa och kolla förut...."råkade" trycka fel kod 3 ggr så nu MÅSTE jag gå ner på banken och låsa upp telefonbanken igen...SUCK Hoppas jag har fått pengar iår, så jag slipper betala in 15 000:- igen...

2009-12-08 @ 13:25:58
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0