Tidigt i säng

Jag är så less på den här förkylningen! Finns inte ord.

Var ute en liten stund på förmiddagen i solen med Lovis och det var helt underbart. Vi smög lite nere i skogen och letade rådjur. Med Lovis som glatt tjoade vid varje gran såg vi inte ett enda, det kan jag försäkra.

Efter det en tur till Arvika på innebandymatch. Inte jag som spelade, absolut inte, jag satt på läktaren och drack kaffe och åt apelsiner. (Kände att jag var tvungen att komma hemifrån en stund, efter en vecka började väggarna sakta sänka sig över mig).
Väl hemma lade jag mig för att vila (skällsord här hemma snart) medan Martin och Linn lagade en utsökt söndagsmiddag.

Har varit hos grannen en timme och druckit en glögg (det är ju lucia idag!). Nu är jag helt färdig och jag har inte gjort ett dugg på hela dan!


Imorgon kl 16.15 måste jag vara frisk. Då ska jag ner till Göteborg. Känner ingen press alls, ska bara fixa julklappar till...typ alla. (Trallala, ....11 nätter kvar till jul...)

Så nu ska jag ta min bok, krypa ner i sängen och tvinga kroppen att bli kärnfrisk till imorgon. Det oroar mig en smula att det börjat sticka i halsen. Eller inte en smula, det är ett stort orosmoln, faktiskt.



Hoppas jag är som gubben, oroar mig i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0