Bra dag

Den här dagen blev, snön till trots, riktigt bra.

Började med att lämna ungarna på dagis runt elva-tiden.

Sonderade terrängen på kakelmarknaden en snabb sväng, ska låta första magkänslan råda och har i princip bestämt mig. Beige. Spännande eller hur?

Fast väldigt typiskt mig.

Efter detta äventyr på ca 45 minuter blev jag bjuden på lunch. En mörk stilig karl. Trevlig också. Känns bra att vi är gifta. Alltid lika mysigt att stjäla sig några minuter utan barn, det händer i sanning inte ofta.

Verkligheten är som den är, så istället för att hyra rum i någon timme på tvivelaktigt hotell efter maten drog jag till mitt jobb och han till sitt.
Hur som helst. En lugn arbets-kväll. Bara två mycket förvirrade damer på ett rum som mörkade kvällen lite genom att ringa väldigt ofta. Och sen mindes de inte varför de ringt när vi kom dit. Ca 50 gånger hände detta och det är ingen överdrift.....

Nu ska jag krypa i säng. Har sovmorgon imorgon. Enda fördelen med två kvällspass på raken.

Sov så gott där ute, dra på er täcket ordentligt, det blir kallt i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0