Effektivitet

Ringde min granne för att berätta att vår beställning äntligen kommer. Det tog 30 minuter, prick. Märkligt att så lite information tar så lång tid....*S*

Under tiden torkade jag av köksluckorna samt hängde en tvätt. Nu kan jag med riktigt gott samvete fortsätta med att göra ingenting resten av kvällen.

Ska undvika att skura duschen när jag kliver in där. Nog för att det behövs men nu får det vara slut med den kvinnliga simultan-kapaciteten för ikväll.

Varför kan jag inte sluta med detta grejande? Är alla kvinnor på detta sätt eller är jag ett unikum? När Martin pratar i telefon så pratar han i telefon.
Jag önskar att jag hade den förmågan, att göra en sak i taget.




Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi fin bild!

2009-02-18 @ 10:54:06
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0