Fel

Tycker inte om att erkänna när jag har fel. Fast idag hade jag det och fick erkänna mig besegrad inför maken. Han fick en puss.

Hade för avsikt att elda upp alla nerklippta pinnar. Martin sa att "Det går inte, de är för blöta".

Icke! Jag har pyroman-talanger, likaså min grannfru, så vi kämpade på. Hon gick till och med hem och hämtade fem kassar med tidningar som skulle till återvinningen men det brann inte ändå.

Så då fick Martin sin puss....


Då är det bra att jag har en egen kompost-kvarn som hjälper till att bli av med de små späda grenarna i alla fall.



Maja älskar pinnar. Det godaste som finns!




Lovis rastar sina älskade plast hästar. Det bästa hon vet.


Så nu är det dags för mat. Känns konstigt att bara vara tre vid bordet. Julia jobbar med farmor och Linn är med en kompis och åker slalom.

Lite tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0