Lite frid

Är allt jag önskar just nu.
Kvälls-skiftet igår fortsatte hela natten. Jag gick igenom allt, om och om igen, sen ringde klockan.

Jag var mycket trött vid lunchtid. Gladde mig åt min matlåda, fiskgratäng, en av Martins (många) paradrätter. Det var väl därför min besvikelse blev så total när jag öppnade den.

Han hade haft i räkor.

Jag äter inte varma räkor, har aldrig gjort. Det är något av det otäckaste jag vet, alla kategorier. Så jag började nästan gråta där i lunchrummet. Försökte sedan byta låda med en kollega som hade wok-kyckling men det gick inte.

Men kaffe är gott, men inte så mättande.....

Nu däremot är jag äntligen mätt och belåten och njuter av mitt kaffe. Har en plan, att göra just ingenting arbetsamt resten av kvällen.

Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0