Mera

Nu har det snöat i 1½ dygn.

Konstant.

Just nu ser det ut att spricka upp, jag anar en sol faktiskt. Är det möjligt?

Jag vill verkligen inte ha mer snö. Hela mitt humör vänds ut och in och jag blir sur och grinig.

Det här måste ha varit en längre vinter än vanligt. Känns som den började tidigt och vägrar släppa taget. Jag vet att vi bara är i mitten av februari. Julia föddes den 28;e, jag har tyvärr minnen av att jag (mycket stolt givetvis) var ute och promenerade med henne i liggvagnen, i snö. Då måste vi ha varit en bra bit in i mars, för jag kunde inte gå många steg de första 14 dagarna....

Så det kanske kommer mera snö?


Kanske dags att bygga en sån här, istiden närmar sig. Enligt en del forskare föregås en istid av global uppvärmning........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0