Tråkigt

Nu har vi riktigt tråkigt.

Jag och Lovis är helt själva och har varit det hela dagen. Julia åkte till en kompis och Linn är hos grannen och arbetar. Jo, det är sant! Hon jobbar på riktigt för första gången utanför hemmet.

Hon passar Felix och lilla Irma medan mor i huset sliter med en hemtenta. Än har Linn inte ringt mig så jag antar att det går alldeles utmärkt, (och varför skulle det inte göra det?).

Martin hade mycket på agendan idag och kommer sent.

Så jag och Lovis har roat oss så gott vi kan. Ätit. Sett på Superhjältarna. Ätit glass. Målat.

Nu ska vi tydligen bygga lego.  Och jag har faktiskt inget bättre förslag så hon får som hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0