Vår eftermiddag

Så fort ungarna kom från skolan drog vi till Bergvik.

Införskaffade där nya gympa-skor till Linn, hon har växt ur sina och har innebandy-match imorgon. Tämligen akut inköp men nu åtgärdat = en mindre sak för min mage att komma ihåg.

Apoteket, magpiller. De jag hade hemma räckte inte.

Betfor till hästarna på OBS. (Handlades av enbart mig medan ungarna fick sitta och äta  mellanmål på MAX, I`m a bad women)

Pommes frites och yoghurt på ICA. (Hittar inte på OBS, därför gick vi till ICA....)

Sen var vi klara.
Den uppmärksamme inser att vi drog över hela raddan av butiker. Från den ena änden till den andra. Mycket spring och lite handling. Bra jobbat av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0