Dåligt humör

Tur att skåp-städningen gjorde mig på bra humör. Lovis har haft en sån där dag som gjorde att jag funderade på varför jag över huvudtaget skaffade barn.
Jag har ca fem sådana dagar om året (när jag undrar hur jag tänkte när jag satte de små rosenmonstren till världen, ont gjorde det också) och idag var den yngste på ett humör som framkallade känslan hos sin arma mor.

Från att "Nasses film" tog slut imorse har hon varit sur, grinig, arg, irriterad/irriterande, tölig och har vägrat att äta.

Tack och lov är lovet slut. Imorgon blir det dagis igen och jag tror faktiskt att hon längtar mer än jag. *Jippie*

Kommentarer
Postat av: Annika

När du är färdig med dina egna skåp sätter jag på kaffet så kan du fortsätta här. Börja med mitt stooora skåp så kan du få en kaka oxå ;)

2009-01-07 @ 23:41:04
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: A

Kag vill oxå ha fika Annica, men inte städa! Går det?

2009-01-08 @ 11:40:56
Postat av: Marina

Jag hade åtminstone ett barn här hemma som betedde sig PRECIS likadant, var beredd att sätta ut på bortskänkes!!! Märks att dagis är bra på flera sätt....glad och nöjd i dag.... och go förstås

2009-01-08 @ 21:00:10
Postat av: Josefin

Hahaha, vänta bara tills du har tre döttrar i tonåren. Har hört att det inte är den mest ljuvliga tiden när alla antingen sover eller är skitförbannade=)

2009-01-10 @ 20:47:34
URL: http://underbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0