Godis

Eftersom jag är väldigt fattig just nu, gick jag på en dumhet i dag.

Köpte en jätte-stor, billig, påse winergum.

Dom var inte goda alls men tro det eller ej, halvkilot är slut.

Fick visserligen väldigtgod hjälp av en konsult doktor som av misstag satt på min expedition en lååååång stund. Jag ställde påsen framför honom.
Jag beklagade sedan att han fått sådant otäckt syntet-godis. Han försäkrade mig att han ätit mycket sämre grejer och mina winergum vad vad han behövde för att jobba vidare inatt.

Kul att göra någon nöjd med så lite. 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Spelar ingen roll om godiset är lite halväckligt...nog fan äter man ändå. Jag råkade köpa lyxsnask på Maxi, blev skitdyrt och jag kommer aldrig göra om det. Jo, kanske, när lönen ( dvs Bennys lön ) kommer. Älskar sådana där Anton Berg ägg...suck.

2009-01-17 @ 19:43:35
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0