Godmorgon

Eller morgon och morgon, det har mer blivit förmiddag redan. Vi sov länge.

Morgon eller inte, god är den inte heller. Man kan nog säga att jag mår lite dåligt faktiskt. Så kan det gå när det varit våldsamt trevligt och roligt kvällen innan.

Martin fick en alkohol mätare i nyårs-present av sina föräldrar. Jag vann både i går kväll och i morse. Moget.
Jag är den enda i församlingen som inte får köra bil idag.

Kvällen igår bjöd på mat och dryck i glada vänners sällskap, alla barn härjade runt till de stupade i säng. De låg lite var stans, i tvättstugan, soffan och i lekrummet.
Vi badade och skålade in det nya året. Fyrverkerierna drog vi iväg redan vid nio-tiden för att alla barn skulle få se, det är ju för deras skull.
Sen gratis-tittade vi på alla andras vid tolv-slaget. Väldigt smart.


Nu ska vi bege oss ut och grilla korv. Jag tror mitt huvud kommer att uppskatta det friska vintervädret.

Kommentarer
Postat av: Marina

Gott nytt år på er!! Anders testade också presenten....jag vet inte om jag tror på att den visar rätt....jag har testat honom 4 ggr men den visade bara 0,1 hela tiden. Tja, jag sitter nu här och tycker lite synd om mig själv, vi skulle ha en familjedag men skoghall ringde och där var den som bortblåst, suck:-( Låter som en jättehärlig idé och grilla korv,hoppas ni har det riktigt skönt i det härliga vädret, man behöver ju inte vara körbar för att gå i skogen som tur är. Hi hi....

2009-01-01 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0