Historia

En kollega berättade denna för mig i morse, (mellan personal och patienter förekomer inte den här sortens historier, det lovar jag) tänkte dela med mig.

(Obs, du bör vara över 15 år...).

Två bögar ska öppna gayklubb ute på Tjörn.
Allt är klart och politikern som beviljat tillstånden frågar killarna vad klubben ska heta.

-"Fetta kan kvetta", hade vi tänkt oss.

Politikern skruvar på sig. Det var väl grovt...
- Nej, ni får hitta ett annat namn på klubben, helst något där ortsnamnet ingår. Ni får gå hem och hitta på något nytt.

Några dagar senare kommer killarna tillbaka.
- Vi har ett nytt namn nu.
- Låt höra, säger politikern.

-"Tjörn i röva"!

Kommentarer
Postat av: K

Hehe. :) Me like dirty berättelser. :D

2009-01-08 @ 19:22:57
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: A

Helt i min stil! Grabbarna grus dä!

2009-01-08 @ 20:34:04
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: Marina

Ett gott skratt förlänger livet...och därmed blev mitt förlängt:-D

2009-01-08 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0