Kväll

Den här dagen har gått, inte fort men ändå. Lovis växlar mellan superpigg (alvedon?) och supertrött, inga gråzoner har existerat.
Hostar konstant så det dundrar om henne.
Vi blir hemma imorgon med. Fast jag måste in till jobbet imorgon på APT. Landstinget är en arbetsgivare med många överaskningar och dessa ska presenteras (anar jag) imorgon så det är bäst att ta nyheterna direkt. Säkert inga roliga.

Skönt att veta att jag ska få sjunka ner i biomörkret sen efter mötet och knapra i mig vansinniga mängder godis. Vardags kväll eller inte, blir jag bjuden på bio ska jag ta mig sjutton köpa rejält med snask att bjuda mig och kära mor på! Det är inte någon vanlig händelse så då ska vi unna oss.

Nu väntar jag på Bygglov. Om jag och Martin håller oss vakna till kl nio när det slutar låter jag vara osagt. Nattens vak har satt sina spår.
Undrar varför inte amningshormoner finns att köpa, minns att hjärnan var mer konstant knasig då när jag ammade men orken fanns trots vaken-nätter.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att gå på bio. Här har maken i huset varit hemma med liten måndag och tisdag. Han har öroninflamation och har fått penicilin. Vi vuxna i huset ser fram emot helgen, 2 dgrs välförtjänt semester och en resa till krakow som väntar. Barnen skall vara med mormor och morfar. Ha det gott i bio soffan och hälsa familjen..Kramar Sara

2009-01-27 @ 19:39:54
Postat av: Anonym

Oxycontin heter hormonet. Finns att köpa som nässpray. Det vill bara till en snäll receptskrivare också.

2009-01-28 @ 07:38:03
Postat av: Maria

Hormonet heter väl prolaktin? (Oxycontin är morfinpreparat).Men jag kanske blandar ihop.

2009-01-28 @ 08:51:15
Postat av: A

Ska försöka spara lite i en burk till dig. Men jag vette faan. Jag känner mig rätt slut här hemma med 2 sjuka ungar trots amning.Kram

Ge oxycontin till barnen då kanske de somnar istället (fniss)

2009-01-28 @ 09:33:41
Postat av: Anonym

Nu ska ni inte var så kinkiga Oxytocin heter Hormonet. Men vad vet jag med Oxycontin kanske det åtminstonde blir roligare att vara vaken

2009-01-29 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0