Morgon

Sovmorgon var inplanerad.

Martin tog hästarna och Linn i morse. Tanken var att jag, Julia och ffa Lovis skulle sova länge. Så blev det inte.

Så nu är vi väldigt vakna men vet inte vad vi ska hitta på. Julia sover än så hur hennes förkylning är idag vet jag inte. Linn var bättre och gick till skolan.

Behöver åka och handla, kylskåpet är hur tråkigt som helst. Slut på det mesta i basmats-väg (godis). Sen ska jag till ridbanan i eftermiddag och flytta hinder-bommar. Är roligare än det låter, vi brukar ha ganska skoj när vi arbetar.

Idag ska jag nog vila ifrån skåp-städandet. Det blev så många igår att en vilodag knappast kan skada.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men fasen, var du ledig?? Du hade ju kunnat komma hit...skäms

2009-01-14 @ 17:16:44
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0