Oj,oj

En dag utan inplanerade aktiviteter har bara rusat iväg.

Plock, (det allmänna, ni känner till det redan), lite tvätt, lite stallsysslor.

Sen Kil för att fylla på i tomma skåp. Apoteket för att roffa åt mig receptfri hostmedicin åt Julia som hostar värre än en stenkross (undrar om nya doktorn på jobbet är lika vänlig med receptboken som den förra? Tänker mollipect, inte knark.). Lunch. Mer plock, nu stakar och stjärnor som jag snart kräks på (inte de nya fina förstås men alla andra).

Sen plock av 3½ meter långa hinderbommar. En del i trä. Blöta. Vägde en del men vi var fyra paranta kvinnor i våra bästa år så med lite skvaller i örornen gick det som en dans.

Väl hemma igen fick jag en utsökt middag som kärleken snott ihop. Och nu är det kväll.

Phu.

Skönt att jag är ledig i morgon med. Ska prova att vara det. Ledig. (Fint ord, vad det betyder vet jag inte riktigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0