Pigg i benen

Jätte-töntigt, säkert enligt många, men nu har jag börjat använda stödstrumpor på jobbet.

Har varit slaviskt noga och använt det dagligen sista veckorna och vilken skillnad! Förut "stumnade" benen redan efter lunch och det satt i tills jag la mig.

Nu är benen glada och pigga hela dagen.
Dessutom kommer de att motverka de hemska tecknen på åderbråck som visat sig. Karriär med "spring" jobb börjar visa sig. Först restaurang-spring och nu betong golv på sjukhus, (ska väl inte glömma tre graviditeter heller...).

Att vi har hittat ett företag som säljer randiga strumpor i roliga färger gör det hela ännu bättre, ingen ser att jag krupit in i "tant" åldern. Fast jag vill ju förstås kalla mig klok.

Jag kan inte göra annat än att rekomendera stödstrumpor - töntigt eller ej, det är skönt! (Ffa för oss som står och går mycket på jobbet)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är totalt slav under stödstrumpor, skulle inte överleva en dag utan dom och mina foppisar! Jag kör iof vanliga svarta ribbade men det syns ju inte så väl ändå...värre när man kommer med tunna fejknylon till knäna, hehe!

2009-01-20 @ 20:12:32
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej Maria! Har du någon katalog till detta företag?

Hör gärna av dig i så fall.

Kram

2009-01-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0