Revideringar

Planerna ändrades igår kväll. Istället för skräckfilm blev det humor, sjuk sådan x 2..

Säsongspremiär för två favoriter, Mia & Klara och Nip Tuck.

Fö händer inte mycket.

Plasmagivning idag, tjoho, rikedom!
Kvällsjobb efter det, inte så mycket tjoho kring det.

Däremot är jag bjuden på bio på onsdag! Min mamma har bjudit mig på "Benjamin Buttons otroliga liv". Ska verkilgen bli roligt, vi har möjligen gått på bio ihop två gånger sedan jag flyttade hemifrån. Dålig statistik men nu förbättrar vi den.

 

Enligt Hans Wiklund (filmkritiker) har årets bästa film redan visats. Ser mycket fram emot att se den hur som helst.


Kommentarer
Postat av: K

Det var roligt det där med det madrasserade rummet...hihi. :D Och Mia&Klara är ju hur skoj som helst, vi tittade med.

2009-01-26 @ 09:16:40
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tror jag ska börja så på hundkurserna jag med när jag glömmer namnet på hundarna...döp om dom till nått kort och enkelt! ;)

Synd att Ansi och Mona inte är med nått mer bara..."Ja, men det är vår tvättmaskin som centrifugerar lite bara..." HiHiHi!

2009-01-26 @ 20:38:05
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0