Torsdag

Ledig dag inför helg-arbete.

Känns helt ok, jag har varit hemma mycket den senaste tiden och någon gång måste jag ju jobba.

Julen är helt bortstädad här inne. Ute får det lysa ett tag till. Det är så mörkt här! Det är inte så många som går förbi och irriterar sig heller. Och om någon gör det så struntar jag i det.

Saltkråkan rullar på TV,n, jag och alla mina barn älskar Astrid Lindgrens filmer. Underbara.

Idag gick även Julia till skolan. Hon hostar men vill prova ändå. Fått en liten lapp för att få ta det lugnt på gympan. Sen får hon ringa om hon behöver hem och vila förstås.
Vi klarade oss lindrigt. Martin har inte blivit sjuk trots allt och jag och Lovis står pigga på benen.Tyvärr känns det som vi sparar till något riktigt långvarigt och besvärligt.
Det är i det närmaste onormalt att vi som barnfamilj inte fått någon sjukdom på så länge.

Jag hoppas innerligt att det inte är den riktiga influensan som kommer. Jag är vaccinerad men ingen annan i hushållet vilket tar ner effekten även på min vaccination om den kommer hem hit.

*Rysningar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0