Varmt och skönt

I alla fall inne. Ute är det fortfarande våldsamt kallt.

Här inne var det en liten sketen luftbubbla i själva pumpen som driver runt värmesystemet som spökade. Det upptäcktes efter att samtliga  element luftats efter alla konstens regler utan effekt....

Någon annan som haft det varmt och skönt idag är Lovis. I närmare sju (!) timmar har hon röjt järnet med kusinerna och hon förkunnade innan hon somnade att hon lekt tills hon blev svettig i pannan.
(Det blir ju ganska varmt när fem barn stänger in sig i ett rum hos farmor och farfar och leker häst i en timme utan att släppa in syre...)

Hon somnade gott efter denna dag, ca 60 sekunder efter godnatt.

Nu sitter vi i soffan och jag smider planer för vad jag ska inhandla för alla pengar jag ska tjäna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Själv smider jag planer för allt jag ska kunna göra i vårt hus nu när vi äntligen får två inkomster igen! IKEA here I come!!! =D

2009-01-05 @ 21:24:15
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack för gårdagen! Trevligt och barnen hade ju som sagt roligt också!

Ni är roliga ni....pengar är till för att rulla eller vadå?!?!;-) Måste vara ni som dryftade det första gången eller...

2009-01-06 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0