A day off...



Bokläsning... Visserligen igår men, ja, den illustrerar tempot även idag...



En tur till Fjällbacka, strosade runt och tittade på båtar....


     

Åt hallon, Julia åt världens största (?) Cookie. Sedan hem och vurpade med cykeln.
OBS! Det ÄR riktigt blod på bilden och ja, hon fick plåster, viktigt det där.



Sedan ett försök till krabb-mete, men vi fick avbryta pga blåst..... Vi såg ingenting!
 Men kaffet smakade bra där nere vid stranden. Vindarna var ljumma och sällskapet på stenen perfekt...
Min man.


Eftermiddagen har bestått av mer shopping i sportbutiken. Tre turer dit, minsann. Och jag, ensam i två timmar hittade nya skor, nya byxor och två nya skjortor. Mycket nöjd med det är jag! Särskilt som jag fick en peng av Martin innan jag for. Har jag nämnt någon gång att jag älskar honom?!

Kommentarer
Postat av: sara

ja..du har nämnt att du älskar honom...hör av er när ni kommer hem..jag är maria och martin sjuk, och jag vill att ni skall se vårt bygge. Det står färdigt utvändigt. Endast taket och en målning återstår...och insidan förstås...Kram så länge.

2009-07-24 @ 22:14:50
Postat av: Kerstin

Lööövly! :D Hoppas ni har det fint, och att inte dina fina flickor blir kidnappade av alla gossar. Hehe. Hälsa så gott, kram kram från Nitsrek

2009-07-25 @ 23:44:20
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0