Boktips

Ni som är här och läser ofta vet att jag fick låna en hel kasse böcker av en kompis. Nu har jag en framför ögonen som är omöjlig att släppa:

Dennis Lehane;  Mörker, ta min hand  

Att bli rädd när man ser på film är en sak, inte så svårt att få till effekter på film. Men när en författare får mina nackhår att resa sig mitt på ljusa eftermiddagen - då får han min respekt!

Om den här filmas ska jag aldrig se den...... (K, jag är så tacksam att den här boken kom till mig nu under sommaren. Kanske kan lindra min nyväckta mörkrädsla en smula!)

Men nu ska jag läsa vidare. Är lovad sovmorgon imorgon på första semesterdagen, så om det blir en smula sent spelar ingen roll alls!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du MÅSTE läsa Patient 67 av ovan nämnda författare...den är så fruktansvärt skitbra!!! =)

2009-07-20 @ 10:50:24
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0