Det finns...

...inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

Lovis har efter en tupplur tillfrisknat och är åter sig själv = pigg, glad och kompis-sugen.

- Jag går upp till Felix en stund mamma, sa flickan nyss.

- Men hjärtat, det spöregnar ju!, utbrister jag. (Vuxen och tråkig)

- Det gör inget, jag har det här på mig, säger hon stolt. Stövlar, galonbyxor, regnjacka och ett paraply som extra tillbehör var ordentligt monterat på den lilla kroppen.

- Jaaa.... då så, sa jag lamt och lät henne gå.

Men jag spanar neråt  vägen (Felix bor uppströms). Om hon kommer farande i en fors av vatten. Regnet är som en vägg utanför fönstret. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men tänk va underbart att vara så bekymmerslös! Avundas dom som är sånna :)

2009-07-13 @ 15:17:06
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0