Fult

Upptäckt härom dagen en oslagbart ful färg-kombination.

På min tandborste finns, på stråna (eller vad det nu heter, det där som man skubbar med hur som helst) en kombination av ljusblått och orange.

Har aldrig tänkt på att det skulle vara så fult (orange är iofs bara fint på apelsiner) tillsammans. Fick ju lära mig som barn att man aldrig fick klä sig i rött och rosa samtidigt, men detta har ingen talat om för mig, jag såg det själv.

Å andra sidan gick det fint att klä sig i rött och rosa som kombination bara generationen efter mig, dvs Julia och Linn hade det, så nu blir jag lite orolig att jag ska bli tvungen att handla ljusblå/orange kläder till mina barnbarn.

Nej, det tänker jag aldrig göra! Det fins nog något annat att välja på.... Rymddräkter kanske?


Trendig slips i ovanstående beskrivna hiskeliga kombination. Ser ni där det oranga möter ljusblått? Huuu...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0