Lördag

Ingen förändring, jobb idag med. *Mummel och mutter och sura miner*

När jag kom hem igår kväll låg det tre fnittrande tjejer i gäststugan. Den fjärde, Linn fnittrade inte. Hon låg påklädd under täcket och frossade.
Det framkom efter att jag med milt våld tvingat in henne i huset att hon haft ont i halsen och kännt sig risig hela dagen. Suck. Natten har varit lugn, vi får väl se vad det blir av det här.

(Ska semestern inledas med influensa på samtliga medlemmar i familjen vet jag inte vad, då blir det psyk för mig).

Nåväl. Ska dra runt här hemma och göra inte mycket innan jobbet. Ikväll är Martin bortbjuden på grillning. Jag är inte bitter, klart de ska ha roligt när jag jobbar på lördags-kvällarna - men jag vill gärna vara med.

Kanske kan åka till sjukan några timmar och sedan koppla om telefonen till mobilen? Platserna blir ju inte mindre eller fler om jag sitter och grillar?

Hemska tankar. Undrar hur lång tid, exakt, det skulle ta innan jag fick sparken för en sån grej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0