Ooopps!

Det är dyrt med dåligt väder....

Åkte till Sportshopen med alla barn. Alla barn (och jag!) fick lite nytt och roligt. Varje plagg var för sig var billigt men tillsammans blev summan såpass att jag skickade fram Martin för betalning.... Jämnlikhet, betala varannan gång, jag köpte minsann en adapter till husvagnen igår. (Kostnad ca 10 % jmf med idag, det gäller att välja sina tillfällen)

Det regnar en del här. Utan datorerna skulle de stora ha mördat varandra för länge sen. Lovis sitter mest och ser på film och trackaserar där emellan sina systrar. Ljudvolymen här är minst sagt hög ibland.

Nu hopas vi på uppehåll så vi kan rasta barnen utomhus. Hoppet är det sista som lämnar en, var det någon som sa....

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde lånat våran adapter,,,,,,

2009-07-23 @ 19:34:49
Postat av: Josefin

Vilken sportshop blev det? Jag o Martin besökte den i Tanumstrandshallen i tisdags och kom ut med allt från regnställ till skor och jeans... Den är lite billigare än de i Grebbestad.. Hoppas ni njuter lite av västkusten, det brukar ju vara fint även om det regnar (obs, jag är väldigt partisk =)

2009-07-23 @ 21:55:27
URL: http://underbarafia.blogg.se/
Postat av: Maria

Tanumstrand var det - hur stort som helst =)

2009-07-24 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0