Som vanligt...

Det hände något märkligt i Kolmården. Där vann jag i mini-golf.

Nu är väl ordning återställd antar jag. Jag kom sist precis som vanligt. Eller, inte som vanligt, det kan jag väl inte säga heller. Mina barn har växt upp, förut kom jag liksom 2;a, efter Martin. Nu är jag sist, av fyra spelande. (Lovis springer mest runt och är till förtret för de flesta på banan, koncentrations tränare kanske?)

Martin vann idag, Julia kom tvåa, Linn trea. Och så jag då, SIST. Kan tillägga att jag och Martin aldrig lägger oss för barnens skull. Har aldrig gjort. Vi har spelat mot varandra förr, och de mot varandra. Nu är vi plötsligt jämnlika, eller jag då, en aning sämre än kidsen. Illa. Tror jag resten av semestern ska inbilla dem att jag har inflammation i handleden och inte kan spela mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0