A perfect day

Sol, massor av djur. Ingen turist-hets utan gott om plats överallt. Dagen på djurparken överträffade vår förväntningar!Vi inledde med safari-parken och har sedan gått väldigt många steg och sett massor av rolig djur.



På spaning i Bamses värld.


Lovis började glatt samtala med en ursnygg pappa vid teatern. Hon berättade att:
- Snart kommer Bamse och han är jättestark. Det är jag med!
Pappan tyckte att det var väldigt bra. Själv försökte jag synas så lite som möjligt....




Piraterna som höll i showerna vid delfiner och sälar. Roliga och väldigt barnkära. Det är nog så i början av säsongen....



 



Här försökte pappan "Någonting som liknar åsna" göra en bebis. Han åkte dock på stryk från sin fru som gick till den bebis hon redan hade.
Martin suckade tungt och utbrast:
-Det är ta mig f-n lika eländigt för alla hanar!



 



MIna favoriter. Surikater. Helt omöjligt att inte älska dem!

Julia har tagit ca 200 bilder. Därför låter jag henne göra allt jobb med dem, så ni kan klicka här för fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gillar mest åsnebilden Maria..härligt att ni har det gott! Det är ni värda! KRAM från västkusten!

2009-06-25 @ 19:49:57
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Madelene

M höll med Martin...och jag var helt oförstående, hehe!

Bamselandet verkar vi ha missat när vi var där, kanske inte så mkt för oss vuxna men ändå!

2009-06-26 @ 14:48:51
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0