Handla

Jag gillar att handla på internet.

Helt makalöst praktiskt. Först klicka runt på massa olika sidor tills det ultimata dyker upp, sedan bara klicka, beställa och få hem i brevlådan.

Är fortfarande lite feg och vill inte gärna betala med kort utan tar på faktura. Det blir väldigt billigt för mig att göra så också för här hemma betalar Martin alla räkningar och jag maten......

Idag klickade jag hem såna är till mig och grannen, vi ska ha dem över brevlådorna. Fint här ute på landet, enades vi om över ett vinglas igår.



Vi har inte satt familj framför men ni fattar grejen. Söta tycker jag. Det är inte äkta emalj utan lackad plåt = väldigt mycket billigare. (LM:Json.se)

Kommentarer
Postat av: K

Internethandling is good shit. :)

2009-06-02 @ 19:12:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0