Husmors-semester

60 minuter

Så länge har jag varit själv och det dåliga samvetet gnager illa. Borde vara med familjen.
Samtidigt vill jag inte att grannarna ska vara vakt åt alla djuren jämt och ständigt så det är väl bäst så här.

Hur som helst.

Har hunnit ner till affären och köpt tvättmedel. Det ska jag göra medan alla är borta - tvätta. Världens bästa tork just nu för mattor och täcken och kuddar.
Har även inhandlat ingredienser till en stor bunke pasta-sallad. Just nu är spisen på för sista gången under de här två dygnen jag är själv.

Vid två-tiden kommer solen på Hagudden. Då tar jag en bok med mig och lägger mig där.

Tänk att ligga på stranden och inte en enda gång lyfta huvudet för att räkna sina barn!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhhh, vilken lyx! Jag önskar jag fick vara ensam nån dag eller två också. :)



Ha det gott!



Kram

2009-06-29 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0