Irritation

En titt på dagens TV-tablå skapar en viss irritation i mitt sinne.

Sporten sänds, precis som vanligt, men Nip/Tuck har de flyttat så sent att jag har somnat för länge sen. Veckans bästa program, måste alltså spelas in och ses imorgon. Ett helt dygns försening.

Kan de inte lägga sporten nattetid någon gång? Bara som en fin gest mot oss som ändå inte tittar?

Så kommer nästa frustration - vad ska jag se istället? Valvakan känns inte mer spännande än att jag kan höra på radion imorgon kl 06.00....



Dr McNamara och Dr Troy...jag kommer sakna er ikväll *snyft*

En av de sjukaste serier jag någonsin följt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaaaaaaaaaaaaaan

2009-06-07 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0