Lååång

Seg dag. Kort och gott.

Nu blir det troligen en seg kväll ovanpå det, Lovis springer runt som en tok på övervåningen vilket brukar resultera i att hon inte somnar före nio. Skit.

Jag har chips och dipp och ett glas vin som väntar men vägrar ta kvällen innan den lilla hoppetossan sover. Tyvärr blir jag rätt sur på henne efter ett tag när jag nattat femtioelva gånger och hon ändå studsar upp för:

* Toabesök (Visserligen mindre jobb än att byta sängkläder)

* Mer vatten i glaset

* Nytt toabesök (vatten ska ut)

* Hämta gosedjur som glömts i något hörn på nedervåningen (Miss av mig som tror att alla finns på plats då flickan uppenbarligen inte själv får plats i sängen)

* Toabesök igen (kommer inte en droppe men förhalar sömnen ytterligare tio minuter)

Så nu vet ni vad jag gör ikväll. Martin bowlar om någon undrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0