Papper

Jag och "Viktiga Papper" är en sällsynt dålig kombination.

Jag har nu bläddrat igenom alla våra tidskrifts-samlare där de "Lagom Viktiga" står, letat igenom mappen där "Superviktiga" ska finnas - utan resultat.

Och just nu är det vissa papper jag måste få fatt på.

Nu står mitt hopp till svärföräldrarna. Att de, hemma hos sig, där jag lägger sånt som aldrig i livet får brinna upp/komma bort, har det där jag letar efter.  (Vi har en ökad brandrisk här eftersom vi eldar med ved och genom att lägga viktiga saker på två ställen elimineras riskerna att bli av med allt på en smäll - tips, sprid lite grejer! Bla har de alla negativ från Julias och Linns barndom. Före digital-tiden - Lovis barndom kan brinna upp i ett kick, då finns bara bilderna från bloggen kvar).

Givetvis är de inte hemma så de kan kika efter. Så jag går här och våndas - och hoppas - att jag vid något tillfälle (som jag uppenbarligen glömt bort) har skickat med pappren till dem....

Ibland är  jag en sån slav-maja!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hujamejen....viktiga papper är inte min grej. Har noll koll!! Stackars Micke har full schå att hålla prdning på både mej och sig själv. Ex vis hade jag glömt att deklarera till M kom med pappren och påminde mej. Trodde att det där var färdigt, jag hade ju tittat på pappren -räcker inte de!?

Hoppas du finner vad du söker! Glöm de där nu och fira Sveriges nationaldag....eller fira i alla fall att de är lördag :)

2009-06-06 @ 10:52:53
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0