Vatten

Var nyss i badrummet, det nya, och insåg att ni säkert dagligen sitter i stugorna och undrar.

Har de fått sitt vatten?

Kanske är ni blyga, eller rädda att jag ska bryta samman om ni ställer frågan, så nu stillar jag er nyfikenhet...

NEJ!

Handfatet saknar avloppsrör och duschen går fortfarande baklänges. Så händerna tvättar vi i badkaret vid toabesök. Jag försöker låtsas som att det är ett I-landsproblem och att det går såååå bra.

Nu vet jag att Röris har grejer hemma i sitt garage. Så på måndag tänkte jag göra en visit där och få instuktioner om hur jag kopplar ihop de satans rören så jag blir av med hinken under handfatet.
(Nu låter jag väldigt tuff, jag lär inte åka dit men jag vill). Jag har ju lyckats lära mig tömma vattenlåset under handfat så det känns inte som en omöjlig uppgift. Värre att vända duschblandaren. Hmm.

Kanske kan gå någon kvällskurs? Jag har ju inte mycket för mig ändå. Stirrar bara på regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0