Förfall

Jag och Martin fastnade i gamla album tillsammans med barnen. Lovis älskar att titta på sig själv, Julia och Linn som bebisar.
Jag såg mest mig själv.

Och vad som hänt de senaste tolv åren. En inte helt angenäm syn.

Rynkor har tillkommit. De stör mig inte så mycket faktiskt. Däremot att se hur huden liksom satt fast på kroppen förut gör mig lite bestört. Nu är den lite här och där.

BH:n måste nu ha wonderbra funktion för att få behagen i samma form som de då hade naturligt.

Jag hade muskler. Som syntes. Jag är hyfsat stark än men musklerna är inbäddade i ett mjukt fluff.

Hmmm.

Är det för sent att komma i form inför beach 2009?

Är det jobbigt? Måste jag bli svettig?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahaha, vilken otroligt bra bild!! Beach 2009, here we come!

Kram

2009-03-08 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0