Going wild

Japp.

Nu är det färdighandlat för ett tag. Man kan säga mycket om lilla Kil, nu kan jag även tillägga att det går att bränna en del slantar i denna lilla by. Servicen är dessutom superB.

Först svängde jag in till Skogsförådet för att köpa betfor. Stängt!. En lång ramsa svordomar fyllde bilen. Utanför stod en mycket vänlig man som jag handlat av många gånger. Han öppnade butiken och jag fick handla. Nästan lite stjärnstatus på sånt. Hört att kändisar handlar i tomma butiker, och så jag nu då.

Lyckades sen hitta ett par jeans, en rent otrolig händelse. Avskyr att köpa jeans. Dessa kändes som hemma efter 3 sekunder och fick därför bums följa med mig hem.

I nästa butik hittade jag en top till jeansen och en klänning. Bingo igen. Händer aldrig att jag kan handla så många plagg på en dag.

            


Bildbevis. Strumpbyxorna är något nytt och hippt, wetlook, ska vara korviga (och högst obekväma tydligen) på benen.

Handlade även doppresent, mat och en klippning. Nu klarar jag den hektiska framtiden. Summan av kardemumman denna dag tänker jag hålla hemlig till och med för mig själv.


Martin låg inte på latsidan i reabutiken som han hittat heller:



Den kromade, (av mig nästintill avskydda), tvålpumpen ska stå i köket. För att matcha diskmedelspumpen som Martin nu monterar i diskbänken.

Han fick även tag på allt till badkaret som vi kan tänkas behöva. (Själva badkaret levererades fö hit idag, står i garaget och är precis så härligt som jag önskade).

Nu fattas bara själva badrummet.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är så fin sååååå Maria :-D!!!

2009-03-24 @ 21:26:54
URL: http://babysoftis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0