Inte så rätt

Känner att jag har hävt mig här på bloggen. Var äckligt effektiv igår och kände mig smart i jmf med personer i "Lyxfällan" och "Arga snickaren".

Nu har blondinen i mig kommit tillbaka, bra för er att veta kanske.

Tog och slipade av den där dörren och stök på ett lager färg. Nemas problemas, gjort i ett huj.

Men nu luktar det.

Igår målade jag endast lite golvlist och tyckte att doften var överkommlig. Det är den inte nu. Dörren är betydligt större än 1½ meter golvlist....= mycket mer färg = extremt mycket mer lukt.

Så nu står ytterdörren öppen och har gjort det ett tag. Jo, det snöar ute och är minusgrader men jag kan inte tillåta att ungarna blir höga på lösningsmedel (för egen del provar jag gärna, gjorde aldrig det i min gröna ungdom).

Det blir yllepyjamas (äger iofs ingen men det vore bra nu) raggsockar, vantar och mössa framför TV;n.

Jag är så smart idag. (Hur f-n tänkte jag?! Inte alls tydligen)

Satan vad kallt det börjar bli även i soffan nu. Snart fryser väl blommorna ihjäl oxå.


Kommentarer
Postat av: A

Fast dina pelargoner kanske gillar kylan? Du har ju redan lyckats väcka dom till liv 1 ggr så.......

2009-03-13 @ 08:56:40
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0