Kafferast

En stor fördel med halva utbildnings dagar är att man hur lätt som helst kan flexa hem vid lunch. Ingen på jobbet saknar en!

Så nu har jag:
* Tapetserat lilla väggen i hallen, bonus-jobb som kom på köpet när dörren till lilla toan försvann.

* Målat en stol samt ett bord som ska stå där i hörnet.

Nu ska jag spänna ögonen i min karl och se till att han bums spikar upp golvlisten. Samt latex-fogar lite fusk i dörrkarmen (till dörren som finns kvar) så jag kan måla den oxå.

För då är hallen klar sen.

Vägrar att bli ett fall för "Arga snickaren". Jag skrattar elakt, skäms å andras vägnar och lider om vartannat när jag ser det programmet. Vissa har ju inte slutfört någonting alls på tio år! Jisses, det och "Lyxfällan" är riktigt stärkande att titta på. Då känner jag mig begåvad över normalnormen.
Det är sällan jag gör det annars.

Alltid kul med omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0