Klar

Nästan....

Ska slipa dörren och stryka på lite färg men inte idag. Nu är det nog.

                  
 Lite för vitt, det ska stå en blomma på bordet men det är inte 100% torrt än så den får ställas dit imorgon. Rom byggdes inte heller på en dag.


Nu är det iaf helt efter den gamla toadörren. Golvlist på plats (duktig man jag har gift mig med!) och jag har till och med dragit på ett lager färg över alla spikhuvuden. (Det går att se "blötblänket" på golvlisten..) Ibland är jag äckligt effektiv. Mycket annat står ju förstås ogjort. Tvätt, disk och övrigt plock. Jag förlåter mig själv, kan liksom inte klyva mig i två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt det blev i hallen!

2009-03-12 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0