Låååång dag

5.20  Uppstigning ur varm och skön säng. (Kommer efter min pensionering aldrig i livet ställa en klocka på den tiden, måste komma ihåg det).

Arbete.

Efter det en tur till Skutberget, drog en femkilometers-slinga.

En sväng till kära mormor ♥  som gett mig en ytterst lite använd symaskin. Tusen, tusen tack!
Drack hos henne två koppar kaffe. Detta till trots somnade jag nästan på stolen där i hennes kök.
-Tyst som i graven här, sa mormor.
- Nej, det kallas frid, kontrade jag, reste mig mycket motvilligt och for vidare.

Till kakel-affären. Hittade en otroligt trevlig kille där som hittade samt försåg mig med mitt klinker och fick in det i min bil på mindre än 40 minuter. Service.

Möte på mässan.
Har redan lagt undan lite grejer.... Jag vill nog ha allt som finns där i år,( inte för egen del men till Lovis).

Sen in i bilen och hem.

Hann krama och natta Lovis som lyckligtvis var försenad med kvällsbestyren.

Mat, smakade himmelskt, inte fått i mig något på sju timmar.

Nu sängen. Huvudet dånar, ögonlocken är tunga som om jag hade cement på dom. Blir nog klent med blogg-uppdateringar under helgen. Kommer ha vansinnigt roligt på Barnmässan men det blir jag hyggligt trött av....

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0