Mörbultad - igen.

Men lycklig för det.

Det där med att gå på gym är inget för mig, jag provade en gång (på högstadiet) och hatade det. Däremot har jag nu på förmiddagen mockat två boxar fulla med  -----, samt nästan fyllt en hel släpkärra med skräp.

Femtio-tolv vändor ungefär mellan badrumsfönstret och parkeringen med gamla golvspånskivor, gammalt kakel, äcklig isolering (inte tungt) samt allehanda brädbitar i varierande storlek.

Armarna har nu blivit en decimeter längre och jag längtar förtvivlat efter en dusch. Tyvärr hade inte pannan tänt sig (pisspotta), så nu hoppas jag på bättre tur (omtändning) och varmvatten inom en halvtimme.
 
Kanske kan bli av med lite löst sittande hull inför solsemestern i Maj om jag fortsätter så här. För minska på matintaget går inte. Då blir jag bara deppig.

Snart går tjälen ur backen och då ni..... Då ska jag gräva. Vad vet jag inte riktigt men gräva med spaden i trädgården, det ska jag! En pool kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0