Morgonrock

Jag älskar mina morgonrockar. Jag har flera stycken. Inga superdyra märkes-rockar utan helt vanliga ordinära från typ Hemtex.

När jag jobbar mycket hinner jag inte lufsa runt på morgonen i morgonrock. Gör ett brutalt hopp ur sängen och i kläderna.  Insåg idag när jag satte den på mig att jag saknat den.

Visserligen är farfar här och pysslar med badrummet men jag och min morgonrock ska ändå umgås ganska länge under förmiddagen.
Jag tror min svärfar har gett upp alla tankar på att Martin´s fru skulle börja visa tecken på normala sociala skills (tex vara rekoderligt klädd när det finns folk i huset) så han kommer låta mig hållas, utan en min.

Jag ska hur som helst bara njuta av min lediga dag. Tror jag har allt som behövs här hemma så jag inte behöver åka någonstans.

Lovis, den lilla sömntutan, har inte stigit ur sängen än. Ska lära henne hur man sitter still mot en husvägg och solar ansiktet idag. Tyst. Ni kan gärna gissa hur många minuter hon klarar......

Kommentarer
Postat av: K

Fredag it is....väs väs. KUL!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-30 @ 11:43:41
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0